torsdag 7 februari 2013

Vad var det jag sade - Äntligen.

Sitter och läser i skvallertidningen på nätet då jag fick några minuter över.

Och vad ser jag.

Jag visste det.

Jag har sagt det hela tiden.

Jag fick alltså rätt i detta också.

Kaninkokerskan och blyge bonden är inte längre ett par. Det innebär att jag gissat rätt i de allra flesta fall hittills om hur det skulle se ut i fortsättningen.

Det sägs att det tog slut för att de inte hann träffas. Avståndet gjorde att de sågs för sällan.

Jag säger att det inte var riktig kärlek från början, utan bara ett desperat sökande efter något som saknades. Hade det verkligen funnits kärlek så hade de sett till att få tummen ur och flytta ihop. Det var ju inte några småbarn inblandade direkt och är det på riktigt så ser man till att lösa det. Och i varje fall så planerar man och prioriterar för att kunna ses på helgerna.

Om det nu är på riktigt.

Vilket jag hela tiden hävdat att detta inte är.

Nåja. Hur som helst så fick jag rätt. Och jag tror det är bäst som det blev. Jag trodde inte på detta och det kändes falskt redan från början.

Det fanns en anledning till att jag gav kaninkokerskan detta smeknamn. Men naturligtvis önskar jag dem båda bättre lycka nästa gång. Efter som jag är en fin människa som önskar gott åt alla. Till och med sådana som kokar kaniner och mumlande bönder.

God torsdag.

Om ni vill läsa artikeln så finns den här:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16197349.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar