fredag 15 februari 2013

Jag går mot döden var jag går....

Och nu är jag snart en arbetsdag närmare.

Det är fredag. Helgen ligger framför fötterna och det känns bra efter ytterligare en intensiv vecka.

De sista skälvande stunderna innan jag kan plocka ihop och åka hem. Falla ihop i soffan och bara vara.

Om någon som läser det här skulle råka kommunicera med mig på något sätt i helgen och det är fint väder så försök gärna få ut mig på en promenad.

Jag skulle verkligen behöva komma igång och gå lite mer igen. Det är inte lockande när vädret är uselt. Men samtidigt så gör det nytta och är ganska skönt bara jag kommer iväg.

Så se det som ert uppdrag. Om ni skulle prata med mig. Hota mig att jag säkert får en meteorit i skallen om jag sitter still.

Och med dessa korta visdomsord så önskar jag er alla en fantastisk helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar