torsdag 21 februari 2013

Drömtydning del 3

Ibland är jag glad att jag inte gått den där kursen i drömtydning för då hade jag antagligen analyserat sönder mig själv efter nattens strapatser.

Lite kort så var det 2 elefanter, varav den ena blev förvandlad till noshörning inblandade. Norhörningen blev bara lugn om man gav den mjölk att dricka, direkt ur tetran. När mjölken förvandlades till sirap så började den göra konstiga miner dock, så jag antar att noshörningar inte är så förtjusta i socker.

Sedan var det Liseberg, eller liknande nöjespark. Åkband, biljetter och en berg och dalbana som jag aldrig sett förut, men skenorna var lila, eller om det var mörkt rosa.

Ni ser.

Det här skulle kunnat sluta precis hur som helst om jag kunnat tyda drömmar.

Antagligen skulle jag suttit inspärrad på något ställe med mjuka väggar och roliga tröjor med långa ärmar.

Men eftersom jag inte kan drömtydning så nöjer jag mig med att tänka att det var en knasig dröm

God torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar