onsdag 6 februari 2013

Konstaterande.

Jag skall bara lite kort konstatera en sak.

Det här var inte vad jag räknat med.

Det här var inte vad jag ville.

Det här var inte alls nödvändigt.

Det här var rent ut sagt för jävligt.

SNÖ!!!

Igen.

Och inte ens riktig snö utan någon blött blask som rasar ned från himlen och inte gör en enda människa glad. Tror jag i varje fall.

Det kan ju finns någon sjuk jäkel som gillar blaskig snö som sitter och jublar just nu, men den personen har inte mycket aktning från mig i varje fall.

Så jag gör som så att jag ger upp för idag. Ägnar mig åt något trevligare än att hata snö och återkommer imorgon på bättre humör.

Flaggar dock redan nu för att det kan bli lite förseningar imorgon. Jag har något så ovanligt som ett möte som börjar redan 8 på morgonen. Vilket gör det tveksamt om jag hinner underhålla er med något speciellt innan dess.

Men som den gamla bumerangen så kommer jag tillbaka. Oavsett hur mycket ni försöker (för)kasta bort mig.

God onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar