tisdag 5 februari 2013

Hästar finns dom ?

Det finns tydligen en grupp på Facebook som hävdar att hästar inte finns och driver rent allmänt med hästar och människor som håller på med dem.

Nu undrar vän av ordning om de inte kan ha rätt ?

För om så är fallet så behöver jag inte bege mig till något stall i eftermiddag och vistas bland hästar och hästmänniskor.

Jag tror att det hela är en illusion dock och att dessa varelser verkligen finns. Vad är det annars jag ätit både som stek, filé och rökt i tunnbröd med pepparrot ?

Det vore ju sjutton om det var något vegitariskt.

Jag kan inte säga att det är något favoritdjur i levande tillstånd dock. Bits fram, sparkas bak och är obekväma på mitten. Fast om jag satte mig på mitten så skulle det nog bli en häst med knäckt ryggrad. Då det låter jag bli. Opålitliga och lömska är epitet jag gärna ger dem också.

Skall nog försöka hitta en ridskola för elefanter till dottern istället.

För elefanter tycker jag om.

God tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar