lördag 13 oktober 2012

Öppnar bloggen för en kort hälsning.

Eftersom det råder undantagstillstånd.  Det vill säga att jag har tillstånd att göra hur mycket undantag jag vill. Så gör jag nu ett sådant och passar på att gratulera min sovande fru.  Tänk vad överraskad hon blir när hon vaknar och upptäcker att hela bloggen vet att hon sovit.  Mitt på dagen och allt.  Men när man är födelsedagsgris får man göra precis som man vill. 

Så grattis på 45års dagen dyra hustru. 

Kanske jag inte skulle avslöja att du är dyr i drift en dag som denna men det var faktiskt inte alls det jag menade heller.  Om någon tolkar det så får det stå för dem.

Nu när bloggen ändå är öppen så kan alla som vill få hälsa.  Dock max tre hälsningar per person.  Någon måtta får det vara.

Nu önskar bloggen trevligt helg och ser fram emot en höstpromenad och två födelsedagsmiddagar.

2 kommentarer:

  1. Tack älskade make, nu har den dyre hustrun vaknat (igen) efter en klassisk låtsassovamorgon liiite tidigare på morgonen. Sova är för övrigt ett underskattat nöje som jag med glädje unnar mig så här på födelsedagen. Innan vi mular i oss middagar, tårta, godis, ostbågar (och allt annat vi kan damsuga skåpen på) ser jag fram emot en härlig höstpromenad i paradiset :-)

    SvaraRadera
  2. Man får väl önska en trevlig helg med mycket mys god matoch ett långt födelsedags firande! Grattis! :-)

    SvaraRadera