torsdag 4 oktober 2012

Dåligt med tid.

Jag satt precis och komponerade ett blogginlägg i huvudet. Allt är klart, men jag har just nu inte alls tid att skriva det. Möten avlöser varandra och fram till den dag någon betalar mig för att skriva, så måste jag prioritera mitt jobb som består till mycket större del av siffror än av bokstäver.

Nåja, det finns lite bokstäver också. Både i tal och skrift. Men på en helt annan nivå än här då.

Som sagt. Det blir inget just nu, men framåt kvällen borde jag ha tid att teckna ned tankarna. Alltihop utgår från Howard Jones och hur en låt man inte hört på 25 år helt plötsligt bara kan tränga sig fram i huvudet och ta plats.

Behöver kanske inte avslöja mer nu, för då försvinner meningen med att skriva om det senare.

Mot möte.... Sköt om er och min blogg så länge.

1 kommentar:

  1. Howard Jones???? Hmmm..... vilken kan det vara???? Jag kommer mest ihåg Humans Lib....
    /MariaS

    SvaraRadera