fredag 5 oktober 2012

Lite för mycket information.

Ibland vet man att vissa saker borde stanna där de befinner sig, men samtidigt finns ett behov av att dela med sig. Detta är ett sådant fall.

Om jag blir sittande lite för länge på toaletten, kanske fastnar jag i en intressant blogg, eller funderar extra länge över ett ord att lägga i Wordfeud. Ja, jag sysslar med sådana saker medan jag besöker denna inrättning ibland.

Nåja, blir jag sittande lite för länge så somnar min vänstra fot. Varje gång, ofelbart.

Detta innebär att jag när jag reser mig måste göra en liten dans för att väcka foten igen, alternativt halta ut från toaletten för att jag inte riktigt kan hålla balansen annars.

Ni behövde inte veta detta, jag behövde absolut inte berätta det.

Men nu råkade det bli så.

Förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar