tisdag 2 oktober 2012

Kändisar och trafik

Vissa dagar önskar jag att jag hade haft en blogg. Nu har jag inte det och därför kan jag inte skriva om vissa saker på ett skämtsamt och raljerande sätt. Men hade jag haft en blogg hade jag idag skrivit om:

Konstnärer rasar mot att Alex Schulman driver med Marie Sernerholt. Det där var ju fantastiskt roliga bilder och självklart skall man driva med personer som verkar ta sig själv på alldeles fö

r stort allvar. Önskar nästan jag varit en semikändisk och kunnat sprida ett så fantastiskt budskap.

Dessutom hade jag bloggat om morgonens hemska trafiksituation. Det hade jag nog gjort nästan varje måndag. Men idag var den verkligen hemsk och det tog 15 minuter till Globen och sedan 25 från Globen till avfarten mot Hornsgatan inne i Söderledstunneln. Så där hade jag säkert spytt lite galla om jag haft en blogg.

Dessutom kanske jag delat med mig av några fantastiska recept. Filosoferat lite om promenader jag gärna skulle göra om, undangömda småbåtshamnar och sånger som aldrig borde bli glömda.

Dessutom kanske jag skulle berätta spännande hemligheter om mitt liv.

Men nu har jag ingen blogg, så inget av detta får ni läsa idag heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar