onsdag 16 januari 2013

Tyst och snäll....

Idag känner jag mig tyst och snäll. Lite undvikande och ger mig inte in i några konflikter. Inte än i varje fall, även om jag har god lust att tala om för en del att de tänker FEL.

Men å andra sidan, den som inget gör kan inte göra fel och att då tala om för någon att han/hon har fel skulle ju innebära att jag erkände att jag tyckte att något hade presterats vilket jag alltså inte gör.

Inte just nu i varje fall, och inte på det sättet jag vill och förväntar mig.

Men det kan säkert vara ömsesidigt också.

Och eftersom jag är på mitt milda humör så håller jag inne med adjektiven och gör det jag tycker jag skall göra och hoppas att andra också gör det.

God onsdag.

2 kommentarer:

  1. Oj oj, ska jag ha skridskohjälmen på i kväll då? ;-)

    SvaraRadera
  2. Snälla, kan du inte ha det. Om inte annat för att jag skall få mig ett gott skratt :-)

    SvaraRadera