torsdag 31 januari 2013

Förklaring - Spoilervarning.

Om ni ännu inte läst mina två tidigare inlägg så föreslår jag att ni gör det innan ni läser det här. Dessutom föreslår jag att ni tänker till lite innan ni läser detta.

För att inte direkt avslöja vad jag tänkt skriva så lägger jag inte lite här emellan så ni har chans att stänga ned detta innan lösningen står för era ögon.




Sådär.

Nu fick ni vila ögonen på något en stund och här kommer alltså förklaringen.

I mina förra texter så handlar det om en man som vaknar med en konstig känsla i sig.

Det slutar med att han tittar sig i spegeln och inte ser någonting.

Vilka är det som inte syns i spegeln ?

Döda.

Alltså var det sin egen dödsannons han läste i stycken innan.

Mannen är alltså död, utan att veta om det.

Där kom upplösningen och jag hoppas ni inte tycker den var FÖR abstrakt.

God torsdag.

1 kommentar:

  1. Jamen snälla! Det var ju givet, nu vill man ju veta vad som händer när han inser att han är död ju... :-)

    SvaraRadera