fredag 18 januari 2013

Det finns saker man inte bör glömma.

En av dem är den jättebra idé jag hade om vad jag skulle skriva här idag. Jag vet inte ens om det var igårkväll eller i morse jag kom på den jättebra idé jag skulle dela med mig av.

Men helt plötsligt är den bara borta.

Det är som att köerna som bildades på grund av en olycka och som fick mig att sitta i 25 minuter i södra länken tömde skallen på mig helt och hållet.

Vad jag skall jag då göra åt saken kanske ni undrar ?

Ingenting, jag är övertygad om att idén kommer tillbaka någon gång och då delar jag med mig av den. Tills vidare kan jag bara konstatera att det är underbart med fredag, det är mindre underbart med -17 grader och det är minst underbart med trafikolyckor en fredagmorgon, även om man inte själv är inblandad.

Sådär. Vi nöjer oss så där så länge. Jag återkommer

God fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar