torsdag 3 januari 2013

Håll tummarna.

Idag har jag gjort något som jag inte vet om jag borde.

Jag har riskerat väldigt mycket genom detta.

Det är ungefär 50% chans att det går bra, baserat på statistik och historik.

Än så länge är det lugnt, men det kan svänga när som helst.


Låter det kryptiskt och spännande ?
Det är inte värre än att jag gick med en kollega och åt lunch på en indisk resturang. Statistiken säger att jag ungefär 50% av gångerna jag äter indiskt blir matförgiftad och kör Gustavsbergsbuss. Men än så länge verkar det inte ha brutit ut något.

Men hjälp mig och håll alla tummar ni har.

Jag är fortfarande lite orolig.

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna. Själv inväntar jag med spänningom jag drabbas av vinterkräkis eller ej efter exponering av smittade syskonbarn. Sju timmar kvar innan vi vet svaret. Då löper 48-timmarskarensen ut. Sju timmar... :-O

    Mvh Karin

    SvaraRadera
  2. Nej förresten, sex timmar kvar...

    SvaraRadera
  3. Jag håller ihop än så länge, så jag antar att jag klarat mig, sådant där brukar ju komma efter ett par timmar.

    SvaraRadera