måndag 12 november 2012

Sov dåligt - Barn i sängen.

Precis så skulle man kunna skriva på en skylt som man nitade fast i min panna idag. På grund av de sorgliga omständigheter jag tidigare berättat om i bloggen så var dottern ledsen. Så vi frågade om hon ville sova hos oss i sängen. Det ville hon.

Detta ledde till att alla tre sovit dåligt. Både jag och hustrun beklagade oss i morse om att dottern absolut legat mest på just vår sida i sängen. Dottern klagade över att det inte alls var lika skönt som hennes säng.

Detta sammanräknat gör att jag är trött som skam idag, men troligtvis inte kommer ha en dotter i sängen på länge igen.

Det var en bra investering att ligga på en groda varje natt i 6 år, för nu slipper vi ha henne i sängen. Även om jag kanske önskade just då att den förändringen skulle kommit lite tidigare.

Nåja, det är som det är och inatt tänker jag försöka sova som en stock eller två. Så om någon planerar att säga något viktigt så gör det innan midnatt, för sedan sover jag.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar