fredag 30 november 2012

Försenat på grund av snö...

Ber om ursäkt för den sena uppdateringen här. I vanliga fall brukar jag ju redan strax för 8 på morgonen komma med lite kloka tankar.

Idag är det dock snö. Inte bara ute utan jag har även ett litet täcke av snö kring hjärnan vilket gjorde att jag alldeles glömde bor det här. Jag kom till jobbet och började jobba direkt. Att redan vid halv åtta börja läsa in mig på it-miljöer istället för att lägga en kvart på er är förståss oförlåtligt.

Men jag skyller på snön som sagt.

Snö kan man skylla det mesta på ärligt talat. Kyla, halka, ljus och obehag. Det finns få saker undantagna. Skulle vara välbefinnande och lycka i så fall. För just dessa känslor får jag aldrig av snö. Däremot av tanken på att den kan försvinna. Så indirekt så är faktiskt snön även orsak till dessa känslor.

Inser ni hur fort tiden går ?

Det är redan fredag igen och snart jul. Dessutom är det snart måndag.

Då återkommer jag med något längre, klokare och betydligt mindre snöinsprirerat. Kanske skall jag recensera oaser i Sahara. Det vore nåt det. Men jag har tyvärr ingen vidare erfarenhet om dessa och att ljuga vore mig främmande.

Tills vidare önskar jag en god helg och må all snö försvinna.

God fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar