måndag 18 mars 2013

Nedräkning pågår.

Så är det då dag.

Nu är det nära.

Det närmar sig med stormsteg.

Våren ?

Nejdå, ny säsong av DAG förstås.

Ikväll smäller det. Ni som ännu inte sett detta underverk rekommenderas att snarast möjligt titta ikapp säsong ett och två.

Så underbart svart, sjukt, roligt, fantastiskt. Den är verkligen något alldeles, alldeles extra.

Och ikväll klockan 22.55 smäller det alltså. Då börjar säsong 3 sändas i SVT.

Jag tror den är nästan färdigsänd i Norge redan, men här kommer den alltså nu. Jag kan bara säga:

Som jag har väntat.

Detta kommer göra dagen lite lättare att uthärda, även om det är en måndag och en ganska seg sådan som dessutom började med hysterisk trafik. Solköer och massa annat elände. Men jag har som ni förstår ändå kommit fram till jobbet och tagit mig tid att skriva lite här.

Detta var väl kanske inte världens roligaste inlägg, så jag skall försöka hitta inspiration och återkomma med något bättre sedan.

Men så länge. Glöm inte DAG:

God måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar