torsdag 14 mars 2013

Förlåt, förlåt, förlåt.

Men jag gjorde misstaget att så fort jag kom till jobbet börja jobba.

Sedan har jag suttit i möte och räknat framåt och bakåt och lite åt sidan också för att hamna rätt.

Och så har jag hunnit med 4 koppar kaffe.

Fast i ärlighetens namn har jag druckit kaffet medan jag jobbar så det räknas antagligen inte.

Vad jag däremot inte hunnit med, vilket ni säkert märkt, är att skriva något här.

Jag lovar bot och bättring och skall försöka få till något under eftermiddagen. Jag har bara en bunt siffror jag måste knåda på lite först. Sy ihop och dela för att få fram saker. Men jag borde få en liten stund över.

Dock måste jag just nu återigen nedprioritera er till förmån för mitt pulver för jag börjar känna att det är dags för lite näring.

Jag behöver dock lite hjälp. Så medan ni väntar på ett annat inlägg så kan ni få tycka till här.

Vad skall jag laga till middag idag. Mitt huvud har 3 idéer, rösta på en av dem, eller kom med andra förslag.

1: Pannkakor
2: Stekt fläsk med löksås
3: Flygande Jakob

Så länge önskar jag er en god torsdag.

Och ta inte hänsyn till att det är torsdag och välj pannkakor bara av den anledningen för det tycker jag är lite fantasilöst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar