tisdag 12 mars 2013

När jag ändå är i farten.

Satt och kollade lite i skvallertidningen på nätet och någon har tydligen hetsat upp sig över att Gardell och Levengood Twittrar sexistiskt om Danny under melodifestivalen och uppmanar folk till att ta avstånd från allt sådant och beskriver det som sexistiskt.

Det kanske är sexistiskt.

MEN.

Det är roligt.

Vi förstör inte världen, jämlikheten eller någonting annat fint genom att vara ironiska, skoja och driva lite med saker och ting.

Dessutom tror jag inte Danny tar illa upp, och om han gör det så skulle jag nog mest sucka och tänka att då får han nog hålla sig borta från offentligheten.

Nej. Humor får inte förväxlas med idioti.

Själv skulle jag bara ta det som en komplimang om någon gav mig oanständiga förslag. Till och med om det var Jonas Gardell :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar