onsdag 3 april 2013

Ojdå...

Jag börjar visst ligga av mig lite.

Det kanske är så att nyhetens behag börjar försvinna nu efter ett halvår och att jag redan sagt allt jag har att säga.

Kanske har jag uttömt alla mina tankar för er. Låtit all min inneboende ilska, glädje och sorg träda fram här för att nu slutligen bara vara ett tomt skal utan något mer att tillföra.

Kan det verkligen vara så illa ?

Nej!

Det vill jag inte tro. Verkligen inte. Vissa dagar känner jag mig i och för sig mer tom och urlakad än andra dagar. Även om solen skiner och våren känns närmare än på länge. Men på det stora hela så är jag fortfarande full av saker att skriva.

Till exempel kan jag meddela den glada nyheten att på söndag klockan 20 är det dags för presentation av årets bönder i TV4.

Jag vet att jag redan delgivit er en del om dem efter att ha läst och analyserat. Men nu får ni alltså chansen att se dem själva. Bilda er en egen uppfattning och kunna tala om för mig att jag hade rätt eller fel.

Det var ju ett litet glädjeämne i varje fall. Och man får vara glad för det lilla som flickan sade.

God onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar