fredag 5 april 2013

Och nu ett par ord ifrån mina sponsorer.....

Nej just det.

Jag har ju inga sponsorer. Men om jag skulle ha sponsorer så hade de fått tid att uttala sig just nu.

Jag funderar lite på vad jag skulle vilja bli sponsrad av om jag hade möjligheten att välja. Jag har hittills kommit fram till följande:

Ecco - Jag behöver nya skor. Både finskor och gummiskor och det vet ju alla att bloggare sliter extra mycket på sina skor och därför gärna vill ha några som är riktigt bra och bekväma.

Dressman - Ja, man kan tycka det finns roligare kläder. Men eftersom jag är blygsam och anspråkslös men ändå gillar att kunna byta kläder ofta utan att ruinera mig så gillar jag faktiskt dressman i mångt och mycket. Att de dessutom börjat ha kläder i alla storlekar tycker jag är riktigt bra.

Naturdiet - Så mycket som jag häver i mig av deras pulver så vore det ju inte mer än rätt att jag blev lite sponsrad. Speciellt som jag både bloggar och facebookar om det också.

ICA Maxi - Ja, mitt favorithak borde verkligen uppmuntra mig med lite sponsring. Tror inte det finns någon som besöker detta etablissemang lika ofta som undertecknad.

Sedan är det klart att det vore trevligt med någon som kan förse mig med rolig teknik med knappar eller så på. Men det ligger liksom lite utanför verkliga behov.

Nu är jag ju som sagt ingen Blondinbella och allt vad de heter. Så jag får nog gå osponsrad genom mitt bloggliv. Men drömma kan man ju få göra. Speciellt när det är fredag och nästan helg.

Och med detta tar bloggen helg och återkommer när jag har tid.

Om det blir på måndag, i helgen eller någon annan gång står skrivet i stjärnorna.

God helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar