torsdag 4 april 2013

Jubileum

Det finns många olika saker man kan fira. Olika jubileum och jubilarer och saker som man tar till sig lite extra. Idag tänkte jag dock uppmärksamma en alldeles speciell sak.

Att jag uppmärksammar det just idag och just här har också en alldeles speciell betydelse för mig.

Jag måste dock skynda på lite med att skriva det här, annars kommer jubileumet att ha överlevt sig själv så det blir ett lite kort inlägg det här.

När jag öppnade bloggen i morse, eller egentligen alldeles nyss, för att titta till den så konstaterar jag att sedan jag startade så har jag nu 6.000 visningar.

Det kan låta futtigt.

Det finns säkert bloggar som har 6.000 visningar om dagen, eller 60.000 men med tanke på att jag ännu inte blivit känd eller så så tycker jag att sextusen ändå är något att fira.

Så grattis alla ni som hjälpt mig läsa mina små tankar hela sex tusen gånger.

Jag lovar, jag har dock tänkt dem fler.

God torsdag.

1 kommentar:

  1. Då får väl ett litet grattis vara på sin plats :-)

    SvaraRadera