onsdag 17 april 2013

Inte planerat....

Det här var verkligen inte planerat.

Men efter att ha besiktigat bilen, bytt till sommardäck och suttit i möten oavbrutet fram till nu så har jag ungefär 2 minuter på mig att skriva något innan nästa mötespass sätter igång.

Så på sätt och vis kan man väl säga att det ofrivilliga uppehållet från igår fortsätter lite smått.

Jag får se om det blir lugnare framåt eftermiddagen. Men jag är tveksam. Möten nu ett par timmar som jag vet om, sedan måste jag fixa med lite siffror.

Dessutom måste jag sedan åka förbi ICA på hemvägen och proviantera upp lite livsviktiga saker, såsom: lök, yoghurt och mjölk.

Så det ser inte ljust ut att det blir några vidare reflektioner här idag heller.

Men vilken dag, eller vecka som helst så skall jag försöka få mer tid.

Så länge önskar jag er en god onsdag och en fantastisk vår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar