måndag 3 december 2012

När allt redan har sagts.

Vad säger man då ? När allt redan är förklarat, förbrukat, förkastat ?

Tydligen ingenting. Idag tycks nämligen bloggen inte vilja bli skriven.

Jag har nu 3 gånger skrivit ett par stycken och sedan har alltihop markerats och så fort jag tryckt nästa tecken så har allt försvunnit.

Om detta inte skett hade ni hittills fått läsa om:

En utläggning om vad man kan skriva om när man inte har något att skriva.

Ett förfasande över den vansinniga kylan som inte är gjord för människor. Växthuseffekt - Kiss my ass.

En idé om att jag antagligen hade tagit livet av mig i en snödriva om jag varit eskimå och behövt leva i ständig kyla.

Ungefär detta hade ni fått er till livs om inte den här jäkla datorn hade rensat bort det. Jag har en teori om att det är den där plattan man kan styra musen med som ställer till det. För någon månadsedan gick jag in och deaktiverade den. Den kunde inte göra någon skada och gick inte att använda.

Men så en dag så var den helt plötsligt tillbaka. Och nu kan jag inte ens välja att avaktivera den. Så någon vill helt klart inte att mitt bloggande skall gå smärtfritt.

I helgen har jag valt bort ett slott för ett annat.
Ätit en massa sill.
Kört och åkt massa bil.
Sovit alldeles för lite och för dåligt.

Så nu är det måndag igen och full fart. Jag skall ägna mig en stund åt att försöka stänga av den där styrplattan igen och sedan skall jag skriva ett inlägg här på bloggen som kommer stjälpa världen över ända. Som kommer väcka nya tankar och idéer hos alla och kanske skapa något fantastiskt.

Men tills dess får ni nöja er med det här.

God måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar