torsdag 13 december 2012

Mer Bonde.

Så läser jag i bladet:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/bondesokerfru/article15924235.ab

Nu skall det tjuras för att han förlorade massa pengar utan att hitta en fru.

Om han nu visste att det skulle bli kostsamt om det inte gick att flytta inspelningen till rätt period så borde han väl valt att hoppa av redan då ?

Eller hade det varit värt över 100kkr att hitta en fru ?

Kan det vara så att det bara är ett sätt att försöka dra in lite extra till gården ?

Mina spekulationer haglar, men vad som är sanning lär vi aldrig få veta.

Jag läser också om kamelbonden som jag spekulerade om i mitt förra inlägg:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article15922899.ab

Det visar sig alltså att mina teorier om att det inte skulle bli så mycket med kvinnan med de glittrande ögonen stämde. Jag är riktigt bra på det här med spekulationer nu ju.

Nu är det över, men det skrivs ändå en massa. Men jag får ändå säga att det mest intressanta och trevliga som skrivits om Bonde söker fru faktiskt ändå varit här i min blogg. Om jag nu får vara lite självgod och eftersom det är min blogg så får jag det.

Nu tror jag att jag skall släppa bönderna på riktigt ett tag och faktiskt låta dem leva sina egna liv. Jag kan inte göra mer för dem nu, utan nu har de vuxit ur boet och får klara sig själva :-)

Men visst är det som med alla avsked lite tragiskt. Men oroa er inte. Jag skall nog hitta något annat favoritämne att ge mig på.

God torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar