onsdag 2 oktober 2013

Ibland skall man akta sig för vad man tänker, eller skriver.

Jag skrev något i morse om att det eventuellt skulle bli mycket att göra idag så jag inte skulle hinna fira så som sig bör här på bloggen.

Blev jag sannspådd eller blev jag sannspådd ?

Dagen har varit i princip helt hysterisk med saker som helst skulle vara klara igår, fast jag inte lovat att ha dem klara förrän imorgon. På så sätt har dagen hållit på och firandet har uteblivit.

Nu hittade jag dock en liten lucka.

Jag har nog lyckats lämna ifrån mig det mesta som förväntats, och med den tidsrymd som funnits att tillgå vill jag hävda att jag gjort det hyfsat rätt också.

Självklart. En liten grej här och någon där kan ha försvunnit i det allmänna kaoset. Men på det stora hela känner jag mig nöjd.

Så nu firar vi lite mer, tycker jag.




Nu känns det mer seriöst firat :-)

God onsdag.

1 kommentar: