tisdag 1 oktober 2013

En av livets stora frågor....

I morse gick jag från min bil till kontoret och började, som jag gjort tidigare, att grubbla lite på häxor. Jag vet inte riktigt var det kom ifrån, men det dök upp och jag tänkte lite på olika typer av häxor och hur mycket man nu hinner fundera de få minuter det faktiskt tar.

När jag kom fram till min dator och kollade på någon sådan där site jag tittar på där de har dagens fråga i månadens ämne så handlade det om: Häxor och Häxjakt.

Ja, jag blev lite paff måste jag erkänna. Det kändes som om verkligheten på något sätt kom ikapp mig.

Men det var inte det jag skulle skriva egentligen. Utan det var ju den där frågan som slog mig långt senare under ett strövtåg genom korridorerna i jakt på kaffe.

Vem är det egentligen mest synd om ?

Håkan med ont i magen, eller en giraff med ont i halsen ?

Och med det....

God tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar