onsdag 11 september 2013

Ur led är tiden - del2

Idag är det en dag som går i historiens tecken när det gäller nyheter. De största sakerna som har hänt händer för tio år sedan eller mer.

Hur kul är det ärligt talat att läsa om att Bodström ångrar en utvisning som skedde 2001 ?

Eller om Anna Lind som blev mördad för tio årsedan.

Jag vet att det kanske är hemska saker. Men jag kunde ärligt talat inte bry mig mindre just nu.

Så idag rasar jag mot att man lägger fokus på gamla saker.

Dessutom har jag genom att läsa "den andra skvallertidningen på nätet" massor om Likvax, hur kroppar förruttnar i kallt vatten och en massa annat jag inte alls vill kunna.

Fast det är klart.

Det kan ju vara nyttigt att kunna om jag någon gång skulle vilja begå det perfekta mordet. Frågan är om det någonsin kommer att bli aktuellt dock. Jag hoppas verkligen inte det.

Vad händer då i övrigt?

Blott inget intressant.

God onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar