tisdag 17 september 2013

Jag hänvisar till statistiken....

Idag har jag haft fullt upp.

Det har varit möten här, möten där. Sponta saker som hänt och som jag behövt agera på.

Det har alltså inte funnits någon egentlig tid att uttrycka några tankar här på bloggen för er alls idag. Nu är klockan så mycket och min hjärna är trött så det är tveksamt om det blir något nu heller.

Men om vi tittar på gårdagen så producerade jag å andra sidan 3 spontana och trevliga inlägg här så genomsnittet mellan igår och idag är ganska okej.

Så vad gnäller ni för ?

I brist på annat så kan jag meddela att kvalveckan av Idol nu är på gång och jag måste säga att jag blev lite småimponerad igår. Inte för att de var fantastiska, men det var å andra sidan inga tunga bottennapp heller. Vanligtvis brukar det alltid finnas någon som inte kan få en ton rätt även så här långt kommet i programmet. Men nu var i varje fall 4 av 5 helt okej.

För övrigt så har de börjat göra reklam för Bonde söker fru i TV4, vilket gör att det snart är dags på riktigt.

Vad mer kan man önska egentligen ?

God tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar