måndag 30 september 2013

Det är nära nu

Tittade till statistiken här på bloggen. Och tänkte delge er lite information.

På onsdag är det exakt 1 år sedan jag startade denna blogg.

Jag har under den tiden skrivit 369 inlägg och fått fått totalt 185 kommentarer. Det kan jag tycka är lite dåligt, så skärp er :-) Feedback är ju halva nöjet och annars börjar jag skriva på Facebook igen istället där man får massa gillande från alla omöjliga personer och vissa hela tiden oavsett vad man skriver.

Nåja, jag har haft 9960st läsningar, vilket betyder att vi närmar oss 10.000 med stormsteg. Jag säger vi, för naturligtvis räknar jag in er, mina kära läsare, som en del av framgångssagan :-)

Nåja, framgång och framgång. Jag trivs med att skriva lite, jag hoppas någon får ut något av det. Men jag har fortfarande inte blivit någon ny Blondinbella och inte ett ord har jag hört om någon som vill sponsra mig heller. Men det beror antagligen på att jag inte skriver om specifika ämnen utan mest om det som faller sig in. Men jag tycker ju att TV4 kunde höra av sig och erbjuda mig en samlingsbox med Bonde söker fru.

Nåja.

Mitt mest lästa inlägg har haft 59 besökare och det tycker jag ändå är fantastiskt bra.

Som sagt, det saknas 40 till tio tusen. Det betyder att det antagligen kommer passeras innan bloggen ens fyller ett år.

Men på onsdag firar vi. Så missa inte kalaset. Tills dess jobbar jag på och sliter i den digitala saltgruvan och lämnar som vanligt lite reflektioner och jag lovar - jag skall försöka vara lite lagom politiskt inkorrekt också. Det blir liksom roligare då. Tycker jag i varje fall.

God måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar