fredag 29 november 2013

Ibland blir jag så trött....

Oftast beror det på att det är mycket att göra, att det stressas och kanske framförallt att jag sover för lite. Det brukar räcka med en helg för att återhämta mig.

Idag blev jag lite trött. Inte så mycket för att jag vaknade strax efter 5 i morse utan av en helt annan anledning.

Vi har jobbat ganska intensivt med en sak som skall lämnas in senast 1:a december. Det har inneburit en hel del slit och springande och jagande. Så det var skönt när vi i förmiddags lade sista handen vid det hela och klassade det som klart.

Då kom helt plötsligt information om att deadline flyttats fram 2 veckor och att vi alltså har slitit alldeles i onödan. Det är iofs gjort nu och kommer inte behöva göras igen. Men min sinnesfrid hade varit mycket större om det kunnat göras i mer lagom tempo.

I övrigt är det fredag nu och det är uppskattat. Som vanligt.

Annars har jag faktiskt inte mycket mer att berätta eller klaga på just nu. Så jag håller tyst och önskar alla en god helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar