tisdag 19 november 2013

Idag är det måndag....

Det är måndag!!!

Annars missade jag att blogga igår och det vill jag verkligen inte erkänna att jag gjorde.

Okej, jag erkänner. Det var såhär:

Jag hade bokat upp min kalender för att sitta och jobba med en specifik uppgift hela dagen. Samma sak som jag avsatt både idag och imorgon åt också då det helst skall bli riktigt gjort.

Nåja, jag hann inte mer än börja förrän jag fick ett mail som påstod att jag minsann lovat att ha en annan sak klar i fredags. Det hade jag inte, men vem är väl jag att bråka så jag blev tvungen att göra den där saken. Det innebar dessutom att jaga folk och försöka hitta lösningar.

Till råga på allt så kom det hela tiden folk och "skall bara...."

Så där satt jag i mitt anletes svett.

Till råga på allt hade jag lite bråttom hem för att utfodra barn innan jag skulle iväg på nästa aktivitet. Så som ni märker fanns det inte mycket tid över. Och då var det återigen ni som fick stryka på foten och missa något fantastiskt inlägg.

Jag hade faktiskt en plan igår som handlade om trasiga människor, rovdjur och skottskador. Men jag får spara det uppslaget till dess att jag har tid och inspirationen kommer tillbaka.

Nu MÅSTE jag faktiskt få till det där jag blev blåst på att göra igår. Så ni får ursäkta mig att jag tänker jobba en stund.

Tack för visad hänsyn :-)

God tisdag (måndag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar