onsdag 6 november 2013

Tråkiga besked

Jag måste tyvärr meddela att det inte blir någon blogg idag. Imorgon kanske det inte heller blir något då jag upptäckt att jag inte alls skall vara på jobbet imorgon utan iväg på någon form av information/utbildning hela dagen, så det är tveksamt om jag kommer ha möjlighet att uppdatera er då.

Detta betyder att antingen så får jag, direkt efter kvällens höjdpunkt, gå och sätta mig vid datorn och uppdatera er redan ikväll. Alternativt så får ni vänta med bondeinformationen till på fredag.

Jag säger just nu varken bu eller bä utan bara konstaterar att detta kommer hända.

Sammantaget med att det fortsätter att vara sjukt mycket jobb just nu så kanske jag inte ens vågar lova att det blir så utförlig information alls den här veckan.

Det smärtar mig.

Det gör ont ända in i själen att det skall behöva vara såhär.

Men som jag sagt tidigare. Till den dagen någon betalar mig tillräckligt bra för att skriva så är det bara en syssla jag kan ägna mig åt i mån av tid.

För att inte vara ett blogginlägg blev detta dock väldigt långt. Så njut av det istället så hörs vi så fort jag kan samla kraft, tid och inspiration.

God onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar