onsdag 27 november 2013

Mindre än ett halvt dygn kvar....

Nu börjar uppladdningen inför kvällens bönder.

Ser ni fram emot det ?

Eller är ni så snälla att ni mer ser fram emot morgondagens analys ?

Vad vet jag.

Jag passar på att påminna alla nu så att ingen som nu inte vill missa det råkar göra det ändå. För det vore ju tråkigt om man vid 21.15 kom på att: Vad tomt det känns.... Och så har man missat att se vad som händer. Det blir ju en utröstning ikväll så dansbandbonden skall äntligen få göra sitt val. Måtte han välja rätt och behålla Muminmamman.

De övriga har ju gjort sina val redan så där lär vi få vänta en vecka till.

Men jag ser fram emot lite snaskiga dejter och annat kul.

Imorgon kommer rapporten, men om ni inte kan hålla er så gör mig sällskap i TV-soffan redan ikväll. Egentligen borde jag börja Twittra om den medan jag tittar, men det vore ju helgerån.

God onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar