måndag 27 maj 2013

Vet inte vad jag skall säga....

Jag är inte ung längre. Okej ?

Jag klarar bevisligen inte av att vara på fest en lördag och vara tillräckligt pigg för att ens ha några idéer att skriva om på måndagen efter den lördagen.

Så om ni vill läsa en blogg som kommer punktligt varje dag, även om det råkade vara fest i helgen så kanske ni skall försöka hitta en yngre förmåga än mig.

Dock är jag lite förvirrad hur det kan komma sig att jag är mer trött idag, efter att ha maratonsovit inatt än jag var igår när det egentligen borde varit värre.

Någon slags fördröjning måste det vara som slår till när man passerat fyrtio. Eller kanske har det alltid varit så men jag har inte  utmanat på samma sätt tidigare.

Nåja, jag är här fysiskt med dessa rader, men hur mentalt närvarande jag är och hur mycket intressant jag klarar av att prestera kan jag inte ansvara för idag.

Dessutom har jag ett minne av att jag baktalade bönder på den här festen. Bönderna som är mina bästa TV vänner fick sig en känga av att vara utrotningsbara. Så helt nykter kan jag inte ha varit. Nåja, det är glömt och förlåtet och som ni alla vet.

What happends in Länna, stays in Länna :-)

God måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar