torsdag 30 maj 2013

Med en politiker i sängen....

Jag har varit ganska dålig på att skriva och när jag gjort det har det inte varit så mycket speciellt jag skrivit om. Men nu, när jag efter en intensiv dag, kastar en liten blick i "skvallertidningen på nätet" blir jag lite upprörd.

Skandal, vad skall du, Göran Hägglund, göra åt sexnöden ?

Det har väl alltid funnits folk som ligger mer eller mindre. Självvalt eller av andra anledningar. Men vad kan eller skall politikerna blandas in i det för ?

Jag blir så jäkla trött och funderar på att bojkotta den där siten, precis som jag redan bojkottar pappersvarianten av tidningen.

Jag vill inte ha Göran Hägglund inblandad i vad jag väljer att göra eller inte göra i sovrummet. Inte bara för att jag vill bespara honom en oklädsam rodnad, men också för att jag tycker att det faktiskt är en privat angelägenhet och inget politiker skall, eller ens borde försöka lägga sig i.

Gör vad ni vill, när ni vill, med vem ni vill. Är det för lite gör det oftare, är det för mycket, låtsas somna. Gör vad ni vill. Men skyll aldrig på någon annan.

Nu har jag avreagerat mig lite.

God torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar