onsdag 15 maj 2013

Jag förstår inte....

Jag må vara lite småkorkad ibland.

Ibland kanske jag till och med kan klassas som godtrogen och naiv.

Men jag förstår verkligen inte när tidningarna skriver om att Petra Mede gjorde succé i Melodifestivalsemifinalen igår kväll.

Såg de samma program som jag ?

Hon var ju katastrof. Grimaserade som om hon hade ont någonstans eller gick med något stort och otrevligt uppkört i väl valda håligheter. Dessutom lät hon som om hon var lite svag i begåvningen eller hur man nu skriver idiot på ett snyggt sätt.

Manuset hon hade att följa verkade hon klara av, men det var ju katastrof även det och kändes urholkat och allmänt platt.

Nej.

Jag förstår inte.

God onsdag.

1 kommentar:

  1. Inte bara du utan även din fru. Håller med fullständigt! Puss

    SvaraRadera