måndag 9 december 2013

Verkligen måndag.

Idag är en sådan där dag som verkligen är måndag. På alla sätt måndag och dessutom lite måndag också.

Det började redan när jag kom till jobbet i morse och datorn började med att blåskärma. Så det var bara att starta igen.

När jag väl kom in så ville datoreländet att jag skulle byta lösenord också.

Så det gjorde jag. 

Sedan kom jag inte in i mailen längre utan fick försöka skriva in lösenordet igen, vilket resulterade i att jag blev utlåst och fick vänta en kvart så jag kunde komma in igen.

Så började det. Sedan har det fortsatt lite bättre, men jag är trött, känner en förkylning komma smygande och dessutom är det kallt ute.

Jag låg igår kväll och planerade massa bra saker jag skulle skriva om idag, eller senare i veckan.
Men nu är allt helt bortblåst och jag har ingen aning om vad det var för strålande saker som slog mig precis när det var dags att somna.

Låter jag negativ ?

Det är inget mot vad jag känner mig. Så jag avslutar nu och återkommer imorgon, förhoppningsvis med mer tur och välvilja i bagaget.

God måndag - Eller god och god förresten. Helvetesmåndag på er också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar