onsdag 21 augusti 2013

Uppdatering....

Igår var jag lite slarvig.

Eller rättare sagt så hade jag så mycket att göra att jag inte alls kom ihåg att jag borde uppdatera den här bloggen.

Semestern satte sina spår och det är inte längre lika naturligt att börja morgonen med en liten uppdatering. Så ni få ursäkta att jag kanske är lite slarvig. Men jag hoppas snart komma i fas igen.

Vad har hänt i övrigt då.

Jag har höjt mitt skrivbord en halvmeter och ställt mig upp och jobbat. Jag läste någonstans att det var viktigare att inte sitta ned än att motionera så då tänkte jag prova att stå upp lite. Det är inte så avkopplande och jag har lite svårt att bestämma mig på vilket ben jag skall stå. Jag skulle ju kunna stå på båda, men det känns lite avigt att inte lägga tyngdpunkten på ett av benen.

Än så länge har jag inte heller stått jättelånga perioder utan det kommer alltid något möte eller annat i vägen som gör att jag får sätta mig ned en stund.

Men det är säkert bra.

För övrigt kan jag meddela att SVT ännu inte hört av sig gällande allsången, så vi kan nog sluta oss till att det inte blir jag som leder den nästa säsong. Nu såg jag just att jag även förlorat möjligheten att ta över "Så skall det låta" Tydligen skall Kalle Moreus köra den.

Han har iofs ungefär samma kroppshydda som jag, förutom att han är kort och jag är mycket längre.

Nåja, ingen karriär i något sångprogram. Så återstår att skriva en bok, vinna på Lotto eller helt enkelt fortsätta med det jag gör och kan.

Jag får se om jag kan kombinera alla 3, det vore trevligt.

God onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar