torsdag 15 augusti 2013

Jag väntar fortfarande....

Nej.

De har ännu inte hört av sig.

SVT alltså, gällande rollen som programledare för Allsången.

Det är nog bäst de skyndar sig lite så jag inte hinner boka upp mig för något annat. Det stod i och för sig något i "skvallertidningen" på nätet att de skulle börja nästa vecka med att jaga ny programledare och generös som jag är med mig tid så kan jag tänka mig att ge dem en vecka eller två till.

Sedan garanterar jag dock ingenting.

Kanske bestämmer jag mig för att köpa det där lilla huset på en kulle på Shetlandsöarna och skriver den där boken jag drömt om så länge.

Och då är det ju kört. Jag tänker då INTE pendla från Shetland till Skansen en gång i veckan. Oavsett hur mycket de tjatar på mig.

Så är läget just nu i varje fall.

Däremot har jag fått en otroligt envis rekryterare efter mig som ringer hela tiden och lämnar meddelanden eftersom jag ännu inte haft tid att svara. Eller lust för den delen.

Men SVT.... De håller tyst.

God torsdag.

1 kommentar:

  1. Ännu ingenting... oj. Men kan SVT inte vara den envisa rektyteraren? SVT kanske jobbar så. Svara när de ringer, för guds skull! Ojdå, nu kom gud med, jag kanske är lite dum, haha.

    SvaraRadera