onsdag 14 augusti 2013

Ett svårt beslut....

Jag har funderat lite under dagen och tänkt fram och tillbaka om jag verkligen borde.

Det är ju ett ganska stort steg att ta, men samtidigt så är det ju en utmaning och något helt nytt på sätt och vis.

Pannan har veckats både på längden och tvären och jag har sökt svaret i mig själv.

Skall jag ?

Skall jag inte ?

Vågar jag verkligen ?

Och nu, efter många timmars grubblande och funderade så har jag kommit fram till att:

Ja, varför inte.

Det är klart jag skall ge det chansen och ärligt talat så tror jag att det blir strålande.


Så om SVT ringer och vill att jag skall leda Allsång på Skansen så tackar jag JA!!!

God onsdag.

2 kommentarer:

  1. Bäst i test :-) Håller tummarna för att de ringer älskling!

    SvaraRadera
  2. Wow vilken allsångs ledare DU skulle bli!!! Jag håller mig uppdaterad.... ringer SVT eller inte - de är frågan?

    SvaraRadera