måndag 3 mars 2014

Jag ville bara undra....

Vad som hände egentligen.

Det är måndag morgon och jag upptäcker direkt att jag inte kommer hinna skriva något.

Oavsett mina goda avsikter att skriva varje dag så har det dykt upp saker och deadlines både imorgon och på onsdag vilket gör att jag inte kan hitta någon tid att vara speciellt spirituell just nu.

Men för att ändå tillägga något till debatten så var varken Lets dance eller andra chansen något direkt att hurra för i helgen.

Allt blev dock uppeldat som skulle bli det och nu återstår bara två störa högar tegel, vilket är ungefär vad som var målet med helgen.

Kallt och rått var det dock, men det får man stå ut med.

Sådär. En väldigt kort sammanfattning hann jag i varje fall med. Jag ber att få återkomma när jag känner att jag har koll på läget igen.

God måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar