måndag 17 mars 2014

Viljan finns - tiden saknas.

Jag låg i går kväll, de minuter det tog mig att somna, och planerade vad jag skulle skriva idag. Det var en idé om drömmar, sömnprateri och massa annat som återkopplar till just detta.

Det har ju blivit lite av en favorit just det där med drömmar för min del. Men alltför snart tog just drömmarna vid. Om de dessutom medförde att jag pratade i sömnen kan jag inte uttala mig om då jag inte hör mig själv när jag sover.

Dock föll tanken som vanligt med att det har varit fullt upp precis hela tiden idag. Dessutom så ställde ju vädret till det och resan till jobbet tog mycket längre tid än planerat på grund av det där vita eländet som hade lagt sig över hela tillvaron i morse.

Nåja, nu kan jag spara de tankarna och funderingarna till en annan dag och istället bara konstatera att det är en typisk måndag.

Och med det faller jag tillbaka i mina kalkyler och önskar er en

God måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar